Subject: FW: Juuliku – Tabasalu ühendustee eelprojekt
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 11:37:45 +0200

From: Karmen Jääger <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 31, 2024 9:53 AM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Juuliku – Tabasalu ühendustee eelprojekt

Tere

Pöördun seoses Saku valla Jälgimäe küla Juuliku – Tabasalu teega.
Tulenevalt sellest, et Jälgimäe külas soovitakse Juuliku-Tabasalu tee
ääres Topi liiklussõlme juures algatada detailplaneeringut, siis
sooviksime saada Juuliku – Tabasalu ühendustee eelprojekti, et näha kas ja
mis ulatuses tee äärsed krundid sellest mõjutatud on. Oleme varasemalt
saanud sellest projektist jupiti väljavõtteid, kuid tervik joonis oleks
suureks abiks.

Lugupidamisega

KARMEN JÄÄGER / planeeringuspetsialist

Tel: 671 2441

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus